Dumma mördarMAL!

I gårkväll när jag hade myst ner mig perfekt i soffan för att glo TV så kommer en megaMal in.. säkert en 5-6 cm lång..
Så  flaxade den omrking här hemma medans jag bögg upp min panik, Ricke satt upptagen i spelet så han kunde inte rädda mig den här gången, så jag samlade mod för att ta en tidning och slå den..
Så jag plcokade upp en VeckoRevyn och började flaxa mot den, men då gick den till atack och.. BUMS så ramlade jag baklänges ner från soffan...pinsamt.. DÅ var ricke inte lika upptagen längre så upptagen tydligen för han hade tid att asgarva .. .....



Kommentarer
nizze säger:

mohahahaha hosta sopa hosta!!!

2009-07-30 | 00:16:42
Ela säger:

Lika bra som mej i paint :P

2009-08-01 | 13:13:03
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback