Hundfolk är så bra!

Det är något speciellt med hundfolk, alltså vettigt hundfolk!
jag och Troja knatade ner till vattnet för att palska i vattnet när en svart schäfer kom skuttandes!
Hon var supersnäll och busig, 6 år var hon!
Hursomhelst så satte jag och matten oss ner på gräset poch snackade skit medans hundarna sprang som små vildar! Närmare 1 timma satt vi där, sen ringde hennes son =)

Tänk vad trevliga hundägare kan vara, speciellt här uppe. Härnösandsbor överlag är trevliga!

Det roliga när man träffar hundägare så vet man inte ens vad dom hetert, bara hunden =)
Denna hette Tova men kallades för Pigan haha

Sen har vi ju Kiwi (fast jag vet ju att ägaren heter Madelen där så hon räknas inte)
Annars Rocky, Hera, Kotten, hampus, Smilla. ja massa andra jag säkert glömt också!
Men vette sjutton vad ägarna heter haha

Crabman  aka Räkan är dödsförklarad och ligger inlindad i papper tills ricke kan slänge honom, för ajg vågar inte fall han bara spelar död..


På återseende om 2 veckor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback