Jobb och fest!

I går efter attt ha jobbat så sprang jag hem och fräshade till mig sen sprang jag nästan upp till Coop för att möta pojkarna!
Hade så grymt kul i går, dels hos kocken och dels på stadfesten!
Blev massor av asgarv, speciellt när Ricke och steven kunde typ alla låtar  som stereon pumpae ut hahaha

Sen gick vi ner till stadsfesten, pröjsade 150:- i entre , då fick man ett fint rosa plastarmband. gick igenom och såg att Pirellie stod på scen, vi gick vidare och ut genom nästa ingång och gick och åt pizza, sen tillbaka där vi drack bira och sen när jag ville ha vatten så fick jag köpa en liten 33cl Loka för 20:- shiiit. men när steven gick och frågade efter vatten fick han gratisvatten... fuskigt tyckte jag... jäkla brudar som stod där.. diskrimineing :P
Sen stod jag även längst fram vid scenen med skorna dränkta i lera och rockade loss till BWO som jag totalt hatar HAHAHA

En rolig kväll!!!!

Sen när vi kilade hgem så drack vi massor med vatten , så jag är inte bakis i dag!!


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback