Kräftor =)

Nu har vi käkat årets första kräftor! Det är så sjuuukt gott!
I höst när alla skolpojkarna kommer tillbaka ska vi ha en stor kräftskiva! Det ska bli skoj!!

Annars har det inte hänt så mycket här.. har regnat hela dagen men vi kämpade oss ut för att hälsa på hallstabröderna, den ena var dygnrak och den andra dyngbakis HAHA!

I morgon ska man jobba, sen när jag slutar vid 15 så ska vi dra ner på stadsfesten! Ska bli kul!!
Blir ju vi 2, sen bröderna , kocken med tant. så det blir ett kul gäng!!

Sen känns det jätte tomt här hemma utan Troja, i går tittade jag mig alltid omrking i soffan för att jag inte ska räka sätta mig på henne hehe..
men hon lever lyxliv hos mormor och morfar! Hon kommer ju bli lessen när vi hämtar henne sen nästa vecka, men i början av augusti får hon bo där igen när det bli danmark!

Ne nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar jobba imorgon, skänt endå att man inte börjar förrän 9.45 ;p sköna öppettider här ;)
Sen ville hon att jag skulle jobba nästa vecka också, men då åker vi ju..


Hejhej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback