Saknar bikini ;P

I går hyrde La familia filmen "Patrik 1,5" den var helkul!!
Sen la jag mig och glodde på "Hooligans" och "Weddingplanner" Hooligans såg jag ju 4 dagar i rad sist jag var här haha
Lite lagom nördigt ;)
sen ritade jag tills klockan 7 imorse, vilket resulterade i att jag vaknade 14.30 idag HÄHÄ

Är lite sur på mig själv för att jag inte tog med min nån av bikinisarna från åland.. smart liksom..
Bror ville åka och bada, men det verkar som jag kan tjata till mig att åka ut och fiska i stället =)

Saknar min Rickeboy och SötTroja massor, men imorrn så kommer dom, finally!!
Hur ska jag klara mig 7 månader ut min Rickard??
hmm..


ne nu ska jag dunka musik!!

Byebye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback