Saknar Lillan <3

I dag saknar jag min Troja massor!!
Min lilla skugga, känns att nått fattas..
men nu har vi bokat tåg hem åtminstonde, det blir på Torsdag då biljetterna var lagom dyra och inte jättedyra.. :P
Vi valde mellan onsdag och Torsdag.. men vad ska man i Hallsta och göra i över en vecka?
hehehe, ne där får man lätt trisstress, men om vädret är bra finns ju dom bästa skogsstigarna där nere..
Men på torsdag drar vi iaf och tills dess ska vi spela :P Kommer sakna att spela sen tills mitten av augusti..
Sen kommer jag inte kunna spela på typ 1 år-- förutom när jag är här uppe då.. men men.. bara att jobba på och se glad ut det.. Sitter och tittar i en klädkatalog och då känns det som en riktig sporre.. ser fram emot att kunna köpa nya kläder.. behövs verkligen..

ne nu ska jag spela lite, sen till tvättstugan igen..

Heeeejdåå

Kommentarer
nizze säger:

nu jävlar göder vi upp troja,korv å kakor å en jävla massa ostbågar,så hon blir fin till utställningen....mohahahah

2009-07-28 | 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback