Surt sa räven..

I går drog vi hemmåt, mådde apilla på tåget..
Sen i dag har vi sprugit 1000 ärenden i regn.. fy!!

Sen ringde Irina och ville att jag skulle jobba på lördag.. hatar att jag inte kan säga nej för jag vill verkligen inte jobba den här helgen.. ska ju vara vår partyhelg, hundlösa och kaj och steven kommer ju.. jäkligt kul...
Funderar på om jag ska ringa och vad jag ska säga.. måste ju ha en bra bortförklaring.. eller så sjukskriver jag mig imorgon... hmm..
Tråkigt att jobba själv, sen var det så länge sen att jag inte kommer i håg några priser eller nått heller där.. ne vill int!!!


Ne nu ska jag sura vidare när hela helgen är förstörd..

Kommentarer
nizze säger:

jobba du kommer iaf å va pissväder...

2009-07-24 | 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback