Att göra med min lön.

Okej, nu har jag planerat in vad jag ska göra med mina löner :P
har räknat med att ha minst 7000kr över varje månad efter räkningar,hyra osv.

Lön # 1 - Köpa nya kläder.
Lön # 2 - betala av min TV.. efter det ska jag aldrig mer ta något på avbetalning..
Lön# 3 - Hoppa fallskärm
Lön # 4 - ta körtlektioner/köra halbanan/ osv..
Lön # 5 Dags att köpa massa nytt till nya lgh! iaf spara pengar till det.

bra planering va?
sen ska jag spara amssor så vi kan åka på en "riktig" semester nästa sommar. med riktigt bra hotell, stranden utanför, nära till shopping :P det blir nice!

Sen längtar jag tills jag tar mitt körkort, ska fixa det nästa vår.. behövs verkligen när man har hund, så man kan åka på tävlingar överallt. Då om man är ledig kan man ju dra ner på dom i t.ex skåne och sånt och få en lite weekend-resa på köpet =)

Så mycket man vill göra här i världen :P




FÖRESTEN!! Gå in på www.orchardpark.biz sen trycker ni på VIRTUAL TOUR så får ni se stället jag jobbade på i england.
Fast det ser bättre ut i verkligeheten ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback