Bio, träning.

Så har även denna dag gått förbi..
i dag var vi på bio, igen :) vi tycker om bio haha så himla mysigt!
Kollade Natt på museumet 2, den var lika kul som 1:an, vilken var bra haha
Det var ju studenten i dag så vi vart själva i hela biosalongen haha, det är läskigt för jag får jämt för mig att nån läskig människa ska komma bakifrån eller nått.

efter bion tog jag med mig Troja ut för lite träning på tomten.
Alla bitar faller på plats. den här lilla tösen på nu 10 månader är typ startklar för lydnadsklass 1, men ligg under gång och aporrten känns inte så klockrena. men annars var hon KANON, bättre än kanon ;) min guldklimp!!

Nu är natten snart här och jag BORDE sova snart, med tanke på att jag ska upp kl 7.30 imorrn för att åka till Sundsvall..
men faktiskt så är jag inte det minsta trött!

Så har vi bokat biljetterna till hallsta nu med.
Imorrn Måste jag få tag på veterinären i Häverö med. fick inte det i dag.
dum planering vi gjort också.. allt krockar med Trojas pass, har 1 dag att ta blodprovet.. smart.. men men :) det löser sig!

sen måste jag kila till apotektet när jag kommer hem från sundis imorrn med, för att köpa fästingdroppar som jag lyckats glömma bort :P


Ne godnatt till er som ska sova nu!!

Kommentarer
Ela säger:

Haha, ja men det är ju så men jag visste inte hur jag skulle förklara mobilproblemet så jag bara slängde ihop något :D

2009-06-12 | 06:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback