Fästing på fisringen :D

HAHA i går så skulle jag duscha skunk-Troja.. hon stank.. vettefan hur hon lyckas..
hursom så shamponerade jag in henne och upptäckte till min skräck en jättestor äcklig FÄSTING mitt i rumpan på stackarn!
jag hatar dom och skrek på ricke som tog bort den :D hahah
Sen tog vi en lång promenad bort till sjukhuset i går, var jättevackert när allt är så grönt och fint, tog för en gång skull med kameran.. men batteriet hae jag ju glömt ladda... aja..

I morse var jag till Arbetsförmedlingen, vi hade grupp och det var jättekul att träffa alla igen!
Vi är bara 6 stycken kvar nu :)
Blev lite flamsigt som alltid, så nu har jag lite uppgifter att göra..
På fredag åker vi 4 st till sundsvall för att kolla på en grej.. ska bli kul att göra nått =)

Nu var det egentligen tänkt att vi skulle unna oss lunchbuffe på thaien.. men det är nån här hemma som bara snarkar på haha så vi får se om han hinner vakna innan lunchen är slut!

Nu ska jag göra mina uppgifter!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback