För sen morgon.. :P

Shit vad jag vänt mitt dygn.. gick upp efter 12 i dag.. helt död :P
Vet att Ricke gick ut med Troja och försökte väcka mig och jag hade nån ursäkt som att jag inte sov utan att jag tänkte med stängda ögon eller nått HAHA

nu står karl och lagar Brunch till oss :) en överaskningsbrunch, jag får inte gå in i köket så jag sitter här och pillar..
(vid den äldre datorn alltså hehe)
I går/natt spelades det, vi är grymt duktiga och när man springer tillsammans i spelet så går allt så barnsligt lätt och snabbt.

Efter brunchen blir det en promenad upp till Sälsten, synd att det är muligt annars kanske man kunde ha badat? ;D
Troja är en fegis och går bara i tills vattnet når magen... shit vilken badkruka , det är väl inget kallt i vattnet eller så?

Förresten ser ni vad fint jag stavar va? hahah det är mitt nya fina tagentbord som gör susen ;)

Smell u later!

Kommentarer
nizze säger:

mulnigt heter de...... ;) men de va väl t-bordets fel hahahahahahahah

2009-06-06 | 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback