för varmt för att handla..

Gick ner på stan för att hämta ut pengar och kila till Klings för att köpa mjukglass... kom ner till stan, tog ut pengar sen gick vi hem igen.
det var FÖR varmt för att gå bort till Klings.. svetten rann!
Så jag gick hem med en väldigt seg Troja bakom mig, så kilade jag iväg till ICA och köpte GB-glass istället!
Önskar bara att jag köpt typ 10 glassar i var till os, för det är galet varmt!!


Här kommer bilder på Troja på Häverös utställning, var tvungen att ta bort mitt ansikte för jag lyckades se förjävlig ut vad jag nu gör hahah






Kommentarer
Ela säger:

haha vad domaren ser fundersam ut :D

2009-06-28 | 20:34:43
Ela säger:

när jag vart gtavid insåg jag ganska snabbt att jag inte skulle hinna med henne när bebisen kom så en familj här i rimbo köpte henne, hon behöver ju mycket aktivering. Saknar att ha stor hund men det funkar inte riktigt i längden med jobb och barn tyvärr.

2009-06-29 | 10:31:56
nizze säger:

du såg ut som vanligt då hahahahahah

2009-06-29 | 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback