Fotboll i huvudet!

Uschans vilken morgon.. jag och Rickis gick ut och sparkade boll med troja, hon blir helt galen av det haha
hursomhelst så stod rickard typ 5 meter bort och PANG
jag fick fotbollen i huvudet vid ögat typ.. så ont!!
Så nu har jag lite huvudverk, men det går väl över..

Ser fram emot ikväll när troja ska få leka med mira, det ska bli trevligt!

Annars är det bara sjuuukt varm,, okej inte ska jag klaga på värmen inte..
men vår mätare sitter i skuggan och mäter 30 grader.. i solen kokar man.. så här springer man omrking med kortshorts och linne.
upptäckte även ett väldigt kontigt blåmärke på mitt lår.. typ ett 1 dm långt smalt streck-blåmärke.. hm hur lyckas man??

Sen har min betalning å wow gått ut så nu vet jag inte vad jag ska göra... har sån lust att spela, men inte råd att betala :P
verkar ju inte som att mina pengar vill komma, skulle ju kommit in i fredags och står inte under "framtida insättningar" heller.. hoppas dom dyker upp imorgon..

Sen på torsdag bär det i väg neråt!!
Ångrar lite att vi tog det billigaste alternativet, för det blir en hel del tågbyten och så.. sen kommer vi komma till Åland runt halv 11 på kvällen.. då kommer vi nog slockna :P


hejssvejs!

Kommentarer
Ela säger:

Haha ja det kunde min huskey också göra, man fick passa tårna lite bara :D

2009-06-28 | 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback