Getingar.

Det är stora getingar som byggt bo någonstans vid balkongen..
Alltför många dagar (och nätter!!) har jag fått hoppa omrking av panik för att dom kommit in genom balkongdörren eller fönstret.. livsfarliga...
En geting hade stuckit något för den låg på golvet och var halvdöd utan pigg där bak..
När jag var yngre så hade getingar byggt megabo i vinsgarderoben som gick paraellt med mitt rum, och det resulterade i att jag blev stucken på nätterna.. och vaknade med getingar i sängen. därför hatar jag dom jäklarna..
Så det är tur att Ricke är så himlans modig som vågar slå ihjäl dom eller fösa ut dom. för jag dör typ..
Så nu ligger man på helspänn och lyssnar efter BZZZZZ.. usch!!
Ska försöka lokalisera getingboet någondag, så HH kan komma och ta bort det..

Annars är det strålande väder i dag med som i resten av landet..
Får se vad vi kan hitta på i dag, kan ju inte hänga stranden varje dag.. men lägga sig och läsa här ute på gräsmattan kanske vore en ide!


Ha en bra dag!!


Kommentarer
Ela säger:

Fan va hemskt att vakna med ett gäng getingar i sängen! Vilken jäkla mardröm!

2009-06-27 | 21:12:35
Ela säger:

Haha, ja jag veet, hon är lik kim som fan, hon har bara fingrar som ser ut som mina men nåt ska man väl vara glad för :D Läste du om Kelpien som kunde sopsortera på aftonblader? kanske vore nåt för trojis haha

2009-06-27 | 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback