Hammare i huvudet.. :(

Hela gårdagen och hela dagen i dag har jag legat i huvudverk.. grym huvudverk.. i natt bar Rickard mig tll sängen, haha så sött.
i dag med har han varit en klippa när jag legat i soffan och läst, kunde inte ens sätta mig upp ett tag. så ont gjorde det. aldrig vart med om nått värre... inte nån värre huvudvärk åtminstonde..
låg i soffan tills typ 21.00 eller nått.. Men läste en väldigt bra bok ; Freja heter den, grymt bra.
Så nu har jag tagit mig upp, gick med Rickard och Troja på en promenad också, men hammaren slog endå mot skallen.. usch!!
Men nu har jag förstått att så länge jag sitter still så gör det inte så himlans ont..
Så jag sitter här, fnittrar åt Troja som dampar omkring med sin boll som man lägger godis i, hon piper så fjompigt ;)

Nä nu ska jag vila lite.

godmorgon.

Kommentarer
nizze säger:

tänka att vacum kan värka :O

jaja varje dag får man lära sig nått nytt...hehe

2009-06-18 | 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback