kast med sten :P

Efter att fotbollen upptäcktes av Troja så är pinnar inte lika roligt längre, för tillfället åtminstonde.
så i dag när vi gick ner till vattnet här nedanför så försökte jag kasta pinnar ut i vattnet men hon lessnade rätt så fort.
Så tog jag upp stenar och kastde runt i vattnet och det tyckte hon var super kul!
själv plumpsen haha
Så hon skällde och jagade efter plumsen och VIPS så simmade bönan haha
hel tokig var hon, så söt!
Så vi höll väl på i ca 30 min sen var även jag dyngsur hahaha

men på vägen hem så upptäckte Troja att hon dragit för många kallsupar , så då kräktes hon vatten haha
Hon gick och sen KRÄÄÄK ett sprut med vatten, sen sprang hon på, stannade och SPLOSH ännu ett vatten kast haha
Men hon mådde finamang endå. Lilla tokbönan haha


ne dags för lite Tv!



hejssvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback