Ny dator <3

wiiiie i dag kom sista datapaketet så vi kunde hämta ut den!
En glad Ricke väckte mig och så stack vi och hämtade den.. totalt 35  kg.. wiie..
Taxi hem som bara kostade 60 kr kändes väldigt värt..
Rickes nya dator är sååååö snygg! jag är lite kär i den .. :P
Men jag är glad endå för jag har fått hans gamla dator och så köpte han en ny mus och tagentbord till mig. nu blir det spela av!
Nu slipper jag sitta böjd framför den bärbara :) så glad!!
Nu är hela lägenheten ockuperad av datorer ;) 3 st haha

Sen var vi och storhandlade i går och när solen skiner så blir det grilla av!
Men just nu är det perfekt spelväder ute.. så grillningen får vänta..
Då blir det kött, en färsk och härlig sallad och tsatsiki.. mm..

Troja är glad nu, trots att ingen sticker åt henne ostbågar :P
För hon har fått ett par fina trosor, löptrosor :) Hon är hur söt som helst när hon springer omkring och vickar på rumpan i dom.
Hon är så snäll för hon försöker inte ta av dom eller nått. hon bara finner sig i det och ser faktiskt lite stolt ut över dom :P


Nu ska jag ner på stan en sväng sen blir det PLAYTIME!
(och så ska jag smygsätta mig vid rickes dator och känna lite på den... haha)

Kommentarer
Ela säger:

Haha, en ny dator alltså, bäst att du pillar på den i smyg då :P

2009-06-06 | 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback