Planera? vem gör sånt`?

jag håller på att planera ihop lite.. angående Trojas pass..
Ska ju ta den i början av Juli, alltså blodprovet.. men jag kan ju inte ta det här uppe eftersom jag inte kommer vara här för att hämta ut det. så jag hoppas att Anneli i häverö inte har semesterstängt..
För då kan jag nog hinna ta det där..
Jäkla flängande hahha
Kommer ju åka omkring överallt hela sommaeren!!
Men först blir det Hallsta-Åland-Hallsta-Danmark-Hallsta-Hsand. :)
Sen säkert en hel del i stan också.. :) blir så när det är massa utställningar neråt :P
Skulle även vilja komma iväg på en lydnadstävling, bara få att kika och tänka ut hur jag ska träna sen..
Blir sur över att det inte finns några Förberedandelydnadstävlings-kurser :(
Bara vanliga almännlydnadskurser överallt.. vill ju träna själva momenten..
Kan ju iofs boka in mig privat eller fråga Thomas om dom kan fråga om fler är intresserade.. men jag tycker dom är lite knäppa där uppe :P sen kommer jag ju endå inte vara kvar här uppe så länge till i sommar,,,¨


Nej nu ska jag ringa vetten och höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback