promandkompis

Vet ni när jag ställde Troja första gången så träffade jag en tjej där som var intresserad av kelpie, hon hade två lapska vallhundar.
Hon knäppte massa kort på troja & blev helt kär i henne :)
Så har vi hållt kontakten lite och nu på söndag ska vi ta en kvällspromand, värsta trevligt!
Så får Troja busa av sig lite.
Dess värre är hennes en hund skadad :( Men troja får busa med den andra åtminstonde, det ska bli jättekul!!

Sen har jag kommit på hur "arisk" jag är.....
Rickard behöver nämligen bara vara ute 1/2 dag och se ut som en neger, jag som varit ute massor, legat och solat och haft mig. jag blir bara blekare ;)
Ricke säger sig skymta lite färg, men jag tycker bara att jag blivit röd...
men så är det om man är svenne HAHAHAH

nej dags att sova innan jag flippar totalt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback