Semester time ;)

Wiiie jag får semester :) Hade iofs redan bestämt att ha det fast med hjälp av några vita lögner kanske, men nu behövs det inte
för vi blir fria under precis de 5 v jag ska vara ledig i sommar, hur bra är inte det då?
Fick 5 uppgifter med mig hem i dag och gjorde alla snabbt som sjutton för att slippa bry mig mer om det under veckan..
Fick även höra att jag var en kratta på att stava rätt på datorn haha, vem visste inte det då? ;)
Sen utvecklade vi vad jag är bra på. Mitt CV suger ju..
Så himla svårt att beskriva sig själv.. typ glad. men det kunde man inte vara jämt tyckte hon haha
Men hon sa att jag ska skriva Utåtriktad, omtänksam, ser möjligheter och är strukturerad. Så det låter ju lite bättre..
Bra att få hjälp ibland :)

Nu ska jag väcka ricke som somnade runt 9.30 imorse haha, och jag somnade väl runt 6 och gick upp kl 8.30.. så mitt huvud gör lite ont..
I dag bara regnar det.. skitvädret har blåst upp från Roslagen.. attans :)


Sen så gick jag ut och hämtade posten för ett tag sen i mjukisbyxor och så mötte jag granntjejen i trappan och hon började skratta och trode attt jag tänkte gå ut så och glömt ta på mig byxor hahaha
Men när jag berättade att jag bara skulle ut och hämta posten så var det ju itne så farligt :)

Hejhej så länge

(förresten, jag sitter vid Rickes nya data nu, gissa om den är nice!!)

Kommentarer
nizze säger:

Utåtriktad, omtänksam, ser möjligheter och är strukturerad.???????????

Utåtriktad,jo de kan ja svälja men omtänksam???nope.

ser möjligheter,inte ens om möjligheten hoppade upp i kickade dig i fejan!!!

strukturerad........... nu ligger ja i fosterställning å gråter av skratt!!!!!mohahahaha!



låter som råågers kontaktannonser ju segelbåt,porsche,å jobbar som kamrer hahaha,



funkar tills dom ser hans optimistjolle å hans lilla pegga,å hans inköps lista åt pappa för veckans besök på bolag å apoteket.....hahahahaahaa



jaja lycka till iaf umpf!!

2009-06-15 | 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback