Smygis

Tjoho :P
Imorse vaknade jag runt 10 och insåg snabbt att morgondagen kommer kännas tung.. att gå upp kl8... usch!
hursomhelst så smög satt jag mig vid Rickes dator, efter att ha kollat så han sov djupt.. jorå, snarkade och allt..
Hann väl knappt sätta på skärmen förrän jag hör en röst från sängen:: vad har jag sagt om att sitta där.....
HAHAH
läskigt! skärmen är ju ljudlös att ta på och i vanliga fall kan man ju typ dammsuga utan att han vaknar :P
Den är så fin den nya.. skärmen har så vackra starka färger och grafiken är att dö för..
men jag har den här iaf :D mycket bättre än den bärbara som sagt!

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Ricke somnade om lika fort igen och Troja ligger under täcker där hon med..
Solen skiner ute men det är bara 14 grader.. vill ha sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback