Snart midsummer!



Tänk att på fredag är det midsommar.. sen går det utför igen haha..
Så i dag ska vi knata och handla lite midsommar käk. Rickard äter ju äckelslemsill haha, men det blir inte värsta midsommarbordet, vi är ju bara två.
Men lite sill, nubbe, bira, lax , potatis och lite annat blir det ju. så ska vi grilla :)
Hoppas på bra väder. i dag är det ganska bra väder. riktigt sköna vindar, ljumma och sköna!

Vill att pengarna ska börja rulla in med, har så mycket jag behöver handla, typ en ny tjocktröja, jeans och hårfärg :P
nödvändigt va?
men det behövs, jag råkade spräcka mina favvojeans i knät.. snacka om att vara för använda :P


sen var det ju nån snäll själ som gav med 100 kr på vbanken.. vet fortfarande inte vart dom kom ifrån.. någon som skrivit fel banknummet kanske haha, nu är dom mina ;) eller var kanske man ska säga.. dom gick åt till mat!

Nä nu ska jag göra annat än att sitta här och skriva skit!





nizze jag vet att du blir knäpp av att jag inte är hemma, men att det var så här illa? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback