Sol i norr & regn i söder

Tjo!
I morse började vi resan mot norr.
Bussen till uppsala, byte i Gåvsta.. helt muppigt att dom gjort så.. där var det svinkallt, likaså i uppsala.
Väl på tåget så gick tiden supersnabbt!
JAG somnade haha, jag som aldrig somnar.. höll på att somna på bussen med.. snacka om att vara trött..
Så vi somnade alla 3.. var ganska kallt på tåget.. bara en till hund var där..
Sen framme i Sundvall så hoppade vi på bussen till Härnösand och här uppe har det varit strålande sol :D
Nästan lite väl varmt när vi var och handlade och kånkade hem allt.
Imorrn eller dan efter ska vi storhandla och sen ta taxi hem HAHA, för vi ska ju hämta ut datorn med..
så då blir taxi perfekt! ;) Kostar ju max 100kr så :)
Efter att ha handlat och ätit så la vi oss och sov en stund, förvånad att jag kunde somna för det brukar jag aldrg kunna göra..Så jag sov tills 20.30.. galet.. upp och kolla Greys på älskade Kanal 5 :)
Så nu sitter jag och pimplar cola för att piggna till..

Troja verkar inte vara glad över att vara hemma.. hon ser bara lessen ut.. men ho blir väl glad hon me sen!
imorrn  ska alla jäkla väskor packas upp, ;O)

nej men nu ser ni att jag är hemma och så!
På återseende!

Kommentarer
nizze säger:

fanns ju mer folk här för troja å bråka å busa med.

å där uppe e de väl ingen som ger henne jordnöts ringar å ostbågar.....;)

2009-06-04 | 06:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback