Vaken :)

Hello!
Det blev ingen tur till Sundsvall med jobbgruppen i dag.. Vår handledare ringde kl 7.20 och sa att det blev inställt.. tråkigt tycker jag.. hade sett lite fram emot det faktiskt.
Jag var helsnurrig när hon rngde, hade ju klockan på 7.30... Ricke sa att det ringde och stod med telefonen i hand och sa att det var hon.
-Vad är klockan?! for jag upp, trodde att jag försovit mig och tänkte inte svara hahaha
Men jag hade ju inte det som tur var :P

Så vi gick och la oss och sov alldeles för länge.. samtal skulle ringas på morgonen egentlgen (varför har folk teletider så tidigt?)
Så vi sussade, vaknade, tog med Troja på en bus promenad.
Sen har vi inte gjort så mycket mer än gjort as goda räkmackor tll middag. :P galet gott!
och faktiskt inte så dyrt att göra som man lätt får för sig!
det borde bli mer räkmockor ut världen HAHA

Kl 23 kom vi på att vi var godissugna och drog med Troja ut på en promenad mot Statoil som ligger långt bort  in på fastlandet.. stägde 24 så vi raskade påhelt slut när v kom fram.
det var galet mycket folk där inne haha, stod i kö en jäkla tid.. så jag var nog lite bitter på Ricke när jag kom ut och skulle lätt ha bytit mot att stå ute med Troja i duggregn mot att stått i den där svettkön ;)
hemåt gick det betydligt lugnare i allafall..
Väl hemma snaskade vi gott och drack Cola som jag absolut inte ska göra på nätterna.. för då resulterar det i just detta..
Att jag sitter här och skriver skit med en halvdöd hjärncell som ligger i respirator.. bara skalet vaket hehe
klockan är 08.09 , så nu tänker jag försöka vara vaken tills ikväll , så har jag vänt på dygnet den dumma vägen sen :P
Lär ju fortsätta stta här och vänta på att bloggar ska uppdateras och tidningar ska tryckas! Under tiden -Spel!

Godmorgon!

Kommentarer
Ela säger:

Haha, vi käkade oxå räkmackor igår :P Me love räkor!

2009-06-14 | 06:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback