Varför?

Ja, VARFÖR glömmer man alltid kameran när man verkligen behöver den?
Vi var som sagt upp till Sälsten i dag, Troja älskar vattnet! -Upp till magen ;)
Jag tog av mig skor och strumpor och traskade i jag me, men än får man nog vänta 2-3 veckor på att bada :P
Troja skuttade sina skutt (som Scoobidoo) och plaskade runt.. helt galen! Då skulle man velat filma!

När vi gick upp dit så tog jag på mig 2 trojor.. under en flis och över en stickad.. jäkligt smart..
blev tokvarmt när solen tittade fram.. hua!

Väl hemma så fixade vi maten för att sen grilla. det blev grillat kött, en härlig grekiskt sallad (med fetaost, oliver.grekiskdressing..) fast jag petar bort oliverna.. och så Tsatsiki.. SÅ GOTT! man dog typ..
Sen har vi typ bara spelat och vart ut och busat med Troja..

Vi var ju på bio här om dagen och såg Änglar & Demoner, sevärd! Men nu vill jag gå igen och se Natt på museet 2. blev jättesugen på det just nu :)

ne nu ska jag dricka cola, ta en dusch och sen sussa om jag känner för det HAHA

Kommentarer
Ela säger:

Tsatsiki is the shit! :D

2009-06-07 | 08:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback