vatten och glass

Nu har vi vart och handlat, blev lite allt möjligt gott, baguetter så v kan göra smaskiga baguetter till resan.
Sen handlade vi kulglass också.. och jag tog 3 kulor.. HUR STORA SOM HELST..
så det bara rann och hela jag var helt kladdig sen haha

Sen har jag kommit påå vad för hund jag vill ha.. jag vill ju ha 2 raser.. en blue merle Mudi.. :)
Tycker egentligen inte att Mudin är så vacker med sian lockar.. men en blue merle är så fin!!

är lite svag på färgen Blue merle på hudnar haha, en snygg aussie skulle sitta fint med..
Men Mudin är lik kelpie i sättet rätt mycket.. enda nackdelen är att dom kan vara lite skälliga..
sen finns det nästan inga uppfödare till just den färgen..

Drömma är jag bra på åtminstonde!
men det blir ingen nummer 2 på ett bra tag nu.. Troja har ensamrätt på oss haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback