Vind i seglet =)

Okej, kul rubrik-not!

I dag blåser det, ganska mycket, men inga kalla vindar.
jag håller på  och segar mig haha ska egentligen gå och handla har jag tänkt men jag orkar inte riktigt än..
Sen ikväll ska vi börja packa..
Känns som dom här dagarna går så sakta nu, bara för att det är 2 dagar kvar tills vi åker..
Vi kommer åka härifrån vid 11 på Torsdag och vara i Uppsala klockan 16..
I vanliga fall bruakr resandet bara ta 3-3 1/2 timma.. så jag ångrar mig lite över vår bokning haha
Så hoppas på dåligt väder på torsdag! För dom där tågen lär ju innte ha AC..
Så det blir en stressig dag med massa resande på Torsdag.. sen är det över för ett tag!!
Då blir det bara sol & bad!! Hoppas på fint väder.. annars kommer man ju dö av att inte göra något..


Nej nu kanske man ska ta sig i kragen och gå och handla??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback