ååh hatar dilemman

Alltså i dag pratade jag med en på Gröna Lund eftersom jag sökt sommarjobb där..
Men vet fortfarande inte riktigt hur jag ska göra.. blir ju fel om jag tackar nej till jobb och sen står utan i sommar..
Men endå väntar jag på att nått bättre ska dyka upp..

jobbet på grönan är i olika lottstånd/femkamp/chokladhjul
man jobbar typ 12 timmars.
Mest helger och kvällar (sovmorgon är ju iofs bra...)
Lönen för mig låg på 92,14 kr, sen 19kr Ob för helg och 13 kr ob för vardagskväll

Isåfall ska jag på intevju där 25mars kl 9.00
och brja jobba i april, men jag kan ju inte börja förrän typ i slutet eftersom jag har lite "gratisjobb" att utföra här..
Sen så måste vi fixa boende med nu, sommaren kommer och vi måste ju ha Trojsan med oss, plus fixa dagisplats till henne....


jag veeet inte.. vad göra man? jag ska svara så fort jag vet till dom.......

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Tacka ja, gå på intervjun. Är ju inte säkert du får det och även om dom erbjuder dig jobb efter så behöver du ju inte tacka ja då om något annat dykt upp. Har det dock inte dykt upp något annat innan så känns det ju jävligt dumt att tacka nej till jobb, gräset är inte alltid grönare men ibland grönan ho ho ho. =D

2009-03-03 | 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback