Bio - Män som hatar kvinnor

nyss hemkommen från bion, vi såg Män som hatar Kvinnor..
den var 2,5 timme lång och om man hade klippt bort en hel drös av sega scener från den första timmen så var filmen kanon!
sen så visades den i salong 1 på Sagas. det var bättre än 3:an.. eftersom jag är så kort ;)

Nu är Ricke hos Dogge och så dricker pojkarna öl och jag sitter här och spelar och glor på let's Dance.!
Ser fram emot imorgon :) äcven om det innebär att gå upp kl 6..
tänk om man fick ett sånt jobb som man ser fram emot att gå upp tidigt en lördag för.. :)

Troja har dött på golvet, hon ligger så knasigt med benen rakt ut som en liten groda.. sötare finns inte <3

Sen tycker jag att en grej är så himla grymt.
reklam!
Typ i Hallsta handlar ju TV-reklamerna mest om stockholm. och allt i tidningarna och så om Norrtälje..
Här är allt om kära härbnlsand HAHA
Värsta ovant att höra tv reklam om saker som finns här, några 100meter bort =)
vaddå bonde man är ;)

Nej nu ska jag återgå till att döda lite pymeer så man blir level 40 någongång , nööördigt ;)


Godnatt!


Kommentarer
nizze säger:

härbnlsand??????? googla men hitta inte....

var ligger det ;)???

2009-03-13 | 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback