Dygnet..

Jag har vänt mitt gygn bra genom att jobba, nu går jag och lägger mig vid 23 och går upp runt 9.30, men i dag tyckte troja att hon kunde vända ännu mer på det där och började gnälla redan klockan 8..
lite småsurt när man faktiskt är ledig..

Så i dag bär det av då. först 1 timmas bussresa, sen 3,5 timmar i tåget. 
Det är ganska skönt ibland att åka tåg, men det som är värst är att jag inte kan gå på toa på tåget..
för sist när vi åkte skulle jag prova och jag kunde inte låsa den.. så nej, inga tåg-toaletter för mig..

Så blir det Stockholm 1 natt, sen imorgonbitti till grönan, vilket jag gärna kunde varit utan...
Sen till Hallstavik någongång mitt på dagen, sen till Pappa som fyller år och fika, sen sova sen är vi Hallsta nån vecka eller så =)
Så ni får vara beredda att vi dyker upp lit här och var ;)


Kommentarer
mamma säger:

ni är så välkomna så

2009-03-24 | 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback