EFFEKTIV!!

jag är så grymt effektiv, städat,diskat och tvättat klart, varit och handlat med! plus mötet i morse då 9-12...
jäklar så bra det känns!
Är superduperbra väder ute!
kollar man inte på snön så känns det som en ljummet sommarnatt... så himla mysigt.. jag älskar våren..
LOOOOVE!!

Jag får värsta vårkänslor, blir full med energi och är glader! hehehe

Snart kommer Ricke hem från spinningen och då ska vi beställa pizza!
Först tänkte vi käka kött, sen tänkte i soppa, men så vart vi inte sugna på nått av dom. så jag tar en pizza och ricke lär ju beställa nått annat, men jag tycker inte om sallad... kaninmat ;)

Sen blev jag lite irriterad på Ica när jag skulle köpa snus...
handlade klart och stod i kassakön typ 10 min, sa att jag skulle ha snus, då fick jag veta att man först måste knappa in snussort på en skärm vid ingången(superlätt att missa) sen går man till kassan och får en pinkod, sen tillbaka till automaten vid ingången för att få snuset... DRYGT! så då fick jag ställa mina varor där, springa ut, sen in, genom hela butiken och till kassan, vänta yttligare i en lång kö och tillsist vandra hem..... shit varför ska dom dryga till allt????

Om dom nu måste ha en automat så kan dom väl ha den typ innan kassan eller nått??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback