ge mig en häst

Jag vill ha en häst. japp, det vill jag.
Jäklar vad man har sakna dom sötnosarna...
Vill inte att dom här veckorna ska gå....... vill inte....
Stockholm och Hallstavik står på shemat nästnästa vecka..
Biljetterna ner kostade inte så mycket så vi bokade dom, sen drog Rickard på spinning och jag skulle beställa hemresan från uppsala... tjohej, DUBBLA priset.. jäkla skit.. så nu måste jag vänta till rådgivaren min kommer hem igen. vågar inte boka om det ska kosta så där mycket... galet...... väldigt galet.......

I dag i stallet så var det rätt kul för alla ston brunstar typ men när vi släppte in dom så ville Parasz in i samma spilta dom först harald och sen in till Madness.. lyckat... killarna blev inte sura helller.. s¨å hon försökte trycka in sig där.. galning...

Såg att någon hade tagit en tugga av Charbis rumpa också.. stackarn saknade både lite päls och skin...

Sen tog jag ut Vialli (som är typ hur STOR som helst) in till ridhuset så tränade vi honom att gå nära handikappliften,
småtjejerna blev dunderglada när jag hissade upp och ner dom i gungan.. galningar, själv skulle jag få panik.. är liksom hål för baken.. svårt att förklara..
Vialli skötte sig utmärkt..

Sen så myste jag mest med Nota och Molly. Mollan är oftast en suris men hon och jag har blivit kompisar nu =)


jaja, nog snackat om hästar... jag ska kidnappa Lucky när jag slutar, och Zåra( teres vovve)




I natt drömde jag en läskig dröm, så jag vaknade klockan 4 och var livrädd så jag la mig på ricke, sen vaknade jag till rdentliget och insåg att det nog inte var så skönt för honom HAHA..

Har inte mcyket mer att skriva... ledig imorrn då jag ska till arbetsförmedlngen sen jobb på lördag igen..



Goodbye my friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback