Godmorgon!


HAH! hur många är uppe kl 6 på en lördagmorgon? typ jag ;)
ska strax springa i väg, sitter och dricker ett glas mjölk, kuligt värre
kommer nog vara grymt trött på eftermiddagen i dag!
det är -1 grad ute så inte aå jättekallt. funderar på att ta den nya vägen dom visade mig i dag men tror jag går längs med stora vägen för att inte gå vilse och kommer försent, så tar jag gångvägen på vägen hem!


nizza du är ond, ondare, ondast! Men tanten var glad sen, hon gav mig chokladbitar hela tiden HAHAHA och sen en kram, då blev jag lite rädd hehehe
Sen satte hon "börja gymma" som arriärsmål för mig !! *asgarv* för hon sa att jobb kommer jag få endå, men om jag gymmar så kan jag klara att jobba till pension! :P
hon tyckte jag var lite svag av mig!



nej nu ska jag sticka! Ska ju vara där 7,30 och med min träningsverk går det nog inte så snabbt att gå!


Ses senare!

Kommentarer
nizze säger:

nä ja är inte ond....bara lite elak i bland ;)

2009-03-07 | 10:47:32
nizze säger:

nä ja är inte ond....bara lite elak i bland ;)

2009-03-07 | 10:49:12
Anonym säger:

nä ja är inte ond....bara lite elak i bland ;)

2009-03-07 | 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback