HAHA så tråk

Ja i dag är man ledig, sovmorgon till 10,00
Sen var jag till arbetsförmdlingen och hon blev chockad av högen med papper som jag fått i brevlådan denna vecka,
vi redde ut det och så.. så nu får jag inte pengar förrän i slutet av april.. jaja...
Sen när jag kom hem så hade jag såklart fått ännu ett brev från a kassan... varje dag denna vecka.. snacka om att dom är onödiga.. dom borde ju kunna skicka allt på en gång.. muppar...

Så nu dör jag typ av tristress.. har inget att göra..
vi skulle genetligen åka till sundsvall i dag och glo på bio.. men den filmen visar dom såklart inte så vi skiter i det..
usch vad ska man göra idag? jobb imorgon. upp vid 6.00 skönt så är man lite trött sen..
 

har verkligen inget mer att skriva, förutom att jag försöker få ricke att ut och kröka så jag kan sno speldatorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback