jag är bra

Tjolahopp!
I dag har jag varit "ledig" var på sånt där gruppmöte på arbetsförmedlingen, var rätt kul! det är ju en ungdomskurs typ, alla är jättensälla och man lär sig massor om sig själv!!
För just nu håller vi på med profil-tester, och min slutsats är att jag är helt jäkla förjävligt BRA!!! hihihi

Sen nu har jag dammsugit, diskat och ska springa och tvätta kl 14.
jag hoppas att ingen tar tiden efter mig sen för vi har MASSOR med tvätt... usch usch...
Ricke är i skolan och sen ska han på spinning, jag ska även springa till Ica sen och handla nått gott fikabröd eller ått tills imorrn, min sista dag med ove och emilio ju hehe så jag lovade tårta men bullar blir nog bra ;)
Men jag ska dit och hjälpa till nån gång när jag känner för det, typ veckan efter jag kommer hem :)
Längtar lite tills att åka hem ;) saknar alla ju <3
men sen veckan därpå börjar även trojas kurs, härligt!

Sen planerar ricke och Alex på att åka redan imrogonbitti, men det tycker inte jag! han kan gott och väl åka med mig ner så slipper jag sitta själv i tågert... typisk killar att inte TÄNKA ;) HAHAHAH
bra att han har mig liksom ;) the brain!

men min profil hos arbetsförmedlingen säger dock annat.... den säger typ att jag pratar lite utan att tänka ;) HAHA
det visste jag ju redan!!! stämmer som fan cokså.. läskigt det där...



Nej nu ska jag slänga in den torkade disken i skåpen och sen ut till tvättis!



Smell u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback