Knäppa lilla pollen..

I morse när jag kom till stallet så hade inte Ingela hunnit dit än så hela stallet var låst, men sen kom jag på att ingrid och mia skulle åka till umeå och tävla så de borde vara i privatstallet, så jag knatade dit och där var det alltså öppet.
snackade lite skit med dom sen tog jag foderkärran och skulle in och börja fodra ridskolehästarna hade jag tänkt..
Där stod madness, mitt i gången mellan alla spiltor och såg jättenöjd ut, han tyckte han var redo att gå ut i hagen HAHA

Han måste haft tråkigt i natt för han hade rivit ner alla täcken som hänger längs väggen.. typ 20 stycken... flera hade han gjort stora revor på...
Såg så roligt ut där han stod och tittade haha

Sen vände jag honom och så gick vi tillbaka till hans spilta, lite surt tyckte Maddi.. :)

Sen fodrade jag och så kom Ingela och sen släppte vi ut pållarna.
Så gjorde vi i ordning stallet, sen hjälpte jag Ingela att bygga en rolig bana till privathoppningen,
Var en jättesöt fullblodsvalack där som jag inte skulle tacka nej till... GE MIG!!

Sen vandrade jag hemmåt :)


Nu har jag vilat ochj vart och handlat.
Ska väl glo lite tv sen sova :P


Allt för mig i dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback