Måndag igen

Så var ännu en vecka på gång.. gick upp tidigt i dag för att ringa Gerd kl 8.. så nu ska hon fixa mitt schema..
tror jag kommer få jobba nästan varje dag, rätt skönt faktiskt!
Väntar på att mina ridbyxor och jodphurs ska komma hem som jag beställt, men självklart får man ett mail om att jodphursen var slut på lage och det skulle dröja en vecka eller 2.. så jag fick snällt ta ett par fula istället...
men dom kommer hursomhelst den här veckan...

Förressten så klippte sig Ricke i går, gissa om han blev fin ;) men så himla ovanligt att se honom i kort hår igen, eller så kort han har nu har jag aldrig sett han i, han lessnade och tog alex klippmasklin, därför det blev kort, annars brukar han ju alltid gå till frisören när han ska klippa sig.


Nu ska jag spela lite tror jag. innan ricke kommer hem :P
sen så typiskt, UV-lampan till kräftan smällde i dag.. jäkla skit.. vet inte vad jag ska göra.. är ju en sån där liten rackare... såna lampor har jag inte hemma..


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback