Monstertanter!!

Nyss ringde min arb.resurstant från arbetsförmedlingen mig

-Du skulle ha varit här nu kl 13!!!
-Nej kl 16
-NEJ 13 sa jag!
-men jag hörde 16 och har ju skrivit det här..
-jaha, om alla lärde sig lyssna vad man säger , nu var jag nära att dra in din akassa!!
-ok-.... men jag hörde endå 16
-Men vart är du nu då?
-hemma
-bra kom hit 15 då! och ta med pärmen!
-jaja

En ritkigt sur gammal kärring.. suck.. orka... jag vill inte vara med i hennes skitgrupp.. jävla arbetsförmedlingen, varför måste man? räcker inte vanlig a-kassa liksom... hmm..
och i dag ska jag berätta för henne att jag kommer missa stora delar av hennes grupp.. lite sur hon kommer bli..
jobbigt att det är hon som har makten över mina pengar bara...

har fortfarande träningsverk som fan hehe men skönt ednå att kroppen fått jobba lite, imorrn ska jag bara där 7.30, gå upp typ 6.30 hade jag tänkt.. jobbigt :P

Kommentarer
nizze säger:

hahahahahahahaahahahahahahaahah ja å hon hade ju rätt i varenda ord hon sa.....

för du lyssnar ju inte.



abetsförmedlingen.(surtant) score 2p



sandra...(jaskabara,sen) score -1p



å sen tro du kan missa massa möten utan att du e döende eller värre.



ja de e nog som å säja ja vill inte ha pengar.

betänk surtant har dina pengar i sin hand,böjer hon sig fram så e de bara slicka röv,om de ska bli pengar i fickan.



ska ja boka en rövslickar kurs hos drååger???

vill du ha lilla eller stora paketet??

mohahahaha

2009-03-06 | 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback