Så trött man blidde

I dag gick det snabbt i stallet, sen tog jag den "snabba gångvägen" hem, men jag gick vilse och allt resulterade i lite panik och att det tog 45 min hem i stället HAHA

Sen kom jag hem till Ricke och alex som pluggade, jag la mig bakom ricke i soffan och somnade, sen vaknade jag inte förrän vid 18-tiden, då släpade Ricke med en väldigt trött Sandra till tvättstugan, men sen vaknade jag till :)
Sen köpte han en pizza och cola till mig <3 så nu är jag ganska pigg igen.

Det var jobbigt att gå upp kl 6, så jag sov vidare till 6.15, men å andra sidan var det rätt skönt att komma ut och promenera klockan 7, sen pyssla med hästarna och hjälpa småtjejerna.
Finns en jättefin pålle som heter Guiness, rickigt fin, henne ska jag kidnappa.
Sen blev jag och Castor kompisar, han har en varningsskylt utanför spiltan haha för han är en riktigt surgubbe, men jag pysslade lite med honom efter att en tjej ridit honom och då blev han glad.
Sen släppte vi ut dom som gått lektion och så fodrade jag, sen kommer någon annan att släppa in dom vid 19-tiden, så dom får gå ute länge på helgerna, skönt för dom.

fatta trött jag måste varit sen, för Ricke och alex var ju här och endå kunde jag somna,. jag som aldrig kan sova på dagarna..


Nej nu ska jag följe med Ricke till tv ättis för att hänga upp lite tvät!


Godkväll

Kommentarer
mormor säger:

gå inte så du inte hittar hem roligt att du tycker det är kul i stallet .Hoppas att du får vila idaghär är det strålande solsken Ha det bra och sköt om er båda två

2009-03-08 | 08:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback