sååå bortgjord!!!

jag är så smart ibland.. HAHA
Imorse så skulle jag ringa hon på arbetsförmedlingen för att ta reda på hur länge mötet håller på.
Så jag slår nummret, lyssnar och det tutar upptaget, så jag lägger i från mig luren och snackar med ricke om nått skumt, vet att jag sa nån om att springa naken framför polisen eller nått, och sen kollar jag på telefonen..
oj jag har visst glömt bort att lägga på luren..
-Hallå? Hallå? hör man en liten dam i andra enden, jag lägger på luren fort som fan.
Jo men då ringer hon upp..

Sååå pinsamt.. jäkligt pinsamt.....
Hon lär ju granska mig ganska mycket.... Sen frågade om om jag skulle på arbetsintervju eller vad det var som gjorde att jag var tvungen att vara någonstans strax innan 14...
-hmm, viktigt privat sa jag...

Hon lär ju tycka att jag är skum.. :P


Så nu ska jag alltid kolla 2 gånger fall jag stängt av telefonen ;)


nej nu ska jag spela lite i väntan på Ricke! sen ska vi ta en långpromenad när han kommer hem!

Kommentarer
Kim säger:

Ja, det brukar bli mellan 5-7 tusen i månaden för oss också. Vi är 2 personer + 2 katter. :p Så vem är du som hittat till min blogg då? :)

2009-03-02 | 13:55:32
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/
nizze säger:

joråsåatt.........man blir ju inte förvånad.

2009-03-02 | 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback