Skogstur och packning

I dag har vi varit ute på promenad i skogen, det var mysigt även om det blåste och var ganska blött..
Rätt som det var så kom en hund springande mot Troja, jag får ju lite panik av sånt, men jag frågade ägarenom han var snäll och det var han, så dom busade en stund och sen gick hon åt ena håller och vi åt andra... efter skogen så gick vi ner mot tempo, handlade 2 baguetter och 2 fetisar, tänkt gå och sätta oss någonstans och ha picknick men det blåste så jäkligt att vi vandrade hemmåt, men 2 timmar var vi ute! skönt!

När man är hemma hos sig sen så är man så seg av sig så då blir det inte lika långa promenader, men imorrn far vi hemmåt endå och det har varit rätt skönt att vara här nere och träffa alla.

Ska packa snart men tidigare när jag försökte så gick inte väskan igen, får se hur dt blir sen...
Tur att morfar stjussar oss till bussen imorgonbitti! Sen är det inte långt att kånka på alla saker från busstationen i uppsala till tåget =)

Håller på och fixar lite med Trojas hemsida med, men "knapparna" vill inte sitta där jag vill så jag måste nog läsa lite mer om det eller helt enkelt byta sida där hemsidan ligger... hm,..

Nej nu ska jag nog gå in och gosa med Rickard oc h Troja som somnat i sängen!

Hejsvjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback