Sköj Sköj!!

I går var det riktigt roligt!
droh upp till Robin och förkröka lite, hans kompis från Norrköping var upp, han var muslim :) jag har aldrig träffat en muslim förut, förstår fortfarande inte att dom klarar att leva utan bacon men annars var han som vilken människa som helst.
Sen drog vi till Svenssons, dansade massor och jag brände bara pengar på Inträde, så nu sitter man med SVENSSONS-stämpeln som inte gpr bort.. tar typ 1 vecka för den att gå bort..
Ialafall så blev jag bjuden på för många Bacardi Breezer, vilken känns i dag..
Sen blev vi trötta och gick strax innan 2 till Subway, och fy fan så jäkla dyrt det är där, för 2 baguetter betalade Ricke 138!!!!
Aldrig mer Subways... numera kommer jag hata dom.. goda mackor men grymt dyrt.. usch!!
Då springer man hellre ner till Casa och drar en Jumbo-pizza för 50:-
Men i allfall så vaknade jag i dag men kunde inte kliva ur sängen förrän 13...
Tog med mig Troja ut för att rasta henne och borta som jag var i huvudet så drog jag på mig pyamasbyxorna!! HAHHAA
Utanför dörren kom jag på mig själv och skyndade in för mjukisar HAHAH tänkt om nån sett mig :P
Mina fötter gör asont som vanligt.. dansat sönder dom!

Men nu efter en halv pizza och cola så känner jag mig som folk igen!
Det var grymt kul i går helt enkelt och skönt när man inte bränner några pengar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback