Sluta snöa.. pliiiiis

Okej i går var jag så där överglad och hade 10000 årkänslor och såg tillochmed små krokusar som jag tvingade ut ricke att titta på med!
sen så i dag vaknar man och vad ser man?
SNÖ, skitjäkla snö!!!
det  var ju så underbart med torrasfalt.....

Ska ta och gå ut med Troja nu, i snön.. den elaka snön....

är det vår i Muppland? jag vill ha vår....
sen när vi åker tillbaka hit så kan ju våren ha kommit tillbaka hit med, det vore nice!

Ska börja packa också, Ricke hade tänkt att bara ha en liten ruggsäck.. shit .. själv ska jag ha 1 ryggsäck och 1 sån där reseväska på hjul..

Berättade för Ricke varför...
-Måste ha ålands-kläder, skogspromenad-kläder, vardasgskläder, myskläder, sovkläder.

Så däför packar man massor ;)


See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback