Snurr i stan

I går åkte vi säkert 60-70 mil.. eller inklusive tisdagen..
Troja är s¨å sjukt duktig, lägger sig bara och sover på tåg,tunnelbana, bussar och så..
men stressen emellan tunnelbanan var inte kul tyckte Troja, folk som rusar omkring, plancher på väggen som rör sig.. nej, det var bara läskigt!! stackarn.

men allt gick bra endå. sen på onsdagen tyckte Troja att hon kunde väcka mig vid 5.12.. kul.. solen sken och då var det bara att vakna...
vid 8 åkte jag mot grönan, som i övrigt var det löjligaste jag gjort... stå där och fjanta. nej riktigt så desperat är jag inte efter jobb där..
Sen hem och möta Ricke, tog en promenad och insåg att stockholm i genomsnitt är 80% svarta, 10 % svenska och 10% blnadade.. jupp så är det.. typ.
Troja är ju lite rasistisk med, tycker inte om araber eller vad dom är.. hehe

Sen så var jag skitduktig som på vägen hem från grönan tog mod till mig och klev av vid T-centrralen för ett varv i butiker vid sergel, DET NI! jag hatar sergel, läskigt, äckligt och ja, ännu mer läskigt. så där gick jag som på nålan med väskan hårt åtklämd. ett litet varv sen fort ner i tuben igen..

Sen for vi hem vid 5, mamma hämtade oss och all packning, sen åkte vi och hälsade på Kaj som åker i dag, sen hem vid 23-tiden och dog, så trött var jag..
Troja envisades att gå upp tidigt i morse med.
Tur att hon är hund och inte bebis i allafall. bara att släppa ut henne och lägga sig och vila igen..


Förresten! När ricke drog och hndlade skor så stog jag utanför och väntade med Troja och då såg jag Nanne Grönwall,, finns det nån grymmare människa?
det vart nästan turistvarning på mig och jag ville typ fråga om hon inte kunde klappa Troja HAHAHA
Nanne är så sjukt liten och grymt cool i sin knallblå kappa var hon!


Nej nu ska jag surfa runt lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback