Stallet imorrn

tjohoo i dag var vi upp till ridskolan och imorrn redan börjar jag jobba, som vanligt suger jag på planering och missar nått möte på arbetsförmedlingen som jag glömt bort, men iallfall så är det roligare att va i stallet.
Ska jobba 7.30-16 eller nått sånt imorgon!
Det är bara det att det såg lite kortare ut på kartan än vad det gjorde i verkligeheten. så jag tänkte börja gå tidigt imorrn. tror det nog tar en 30min iaf, om jag går i rasktakt!
skönt med massa minus och snö ;)
Kul att ha nått att göra, massa söta hästar och väldigt stort stall.
Först när man går ner från kontoret så kommer man till ett stall, det är privatstall, sen går man genom en dörr och så står det massa söta hästar där som är ridskolans!
Det är 6 stycken anställde, så det är ganska stort. ska bli kul!
Sen jobbar jag lördag med 7,30-12,30
så nu har jag lagat storkok med köttfärs som jag har gjort massa lunchlådor med, men jag hade i nån ny italiensk köttfärs-krydda som gjorde att det smakar skit....
bara att äta och vara glad.

Så nu har jag fullt upp hela veckan,
imorrn jobb,
 på fredag veterinär kl 8.00 och arbetsförmedling kl 16.00
lördag jobb

Och på fredag får jag schema från arbetsförmedligen över mina coach-möten där,
det är ju en aktiv-grupp som jag blev tvingad in i som började i dag. massa ungdommar som ska gå och träffas där och sånt.. suck.. drygt.-...

Nej nu ska jag fixa kläder tills imorrn, mamma ska skicka upp mina ridkläder och så skickade jag efter ett par nya ridbrallos nyss, ville ha ett par beiga men eftersom jag inte hittade några i mina minisize så blev det ett par andra.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback