stressfull morgondag och skadat ben

tjohoo
Nu sitter jag och pimplar lite cola, lite dumt kanske när man skulle behöva sova :)
Imorgon blir det lite stressat,
kl 13.oo arbetsförmedlingen
13.45 ca möta gerd och sen åka till stallet då vi ska vara där kl 14.00

Till råga på allt så halkade jag och sträckt mitt högra lår, känns som träningverk fast ondare...
Tänkte inte på att det blir halt när dom plogat så jag knatade ut och VIPS så halkade!
Nu blir det broddar på annars kommer jag bryta benen!
Vilket iofs skulle underlätta allt just nu.. hmm.. slalombacken nästa?
Så tråkigt att vi inte lär åka skidor i år... väääärdelöst... alla är så sega...

Nu ska jag sätta mig och glo lite lägenheter, men nackdelen med stockholm( 1 av miljoner nackdelar.....)
är ju att det är så dyrt...


Godnatt!! Hörs imorgon!

Kommentarer
Kim säger:

Ska kolla! Är Troja hunden? Vart bor du nu? Har du egen häst? :)

2009-03-03 | 22:47:52
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/
Kim säger:

Okej, vart bor ni då? Så rider du en kompis häst eller på ridskola? :)

2009-03-04 | 12:09:54
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback