Surt.....

i dag kom äntligen mina ridbyxor + jodphurs som jag beställt..
beställde egentligen en annan sorts jodphurs men fick ju mail om att jag fick vänta 1 vecka på dom men om jag tog den här sorten så skulle dom skicka direkt. klart jag valde den andra modellen som dom sa var lika bra..
Nu efter hur lång tid som helst fick jag paketet och skorna är SKIT.
asful modell, osköna och jag saknar  mina gamla.. :'(
Vill inte ha på mig dom här imorrn, så jäkla fula.. men jag får väl ha det, för ridbyxorna var skönae än jag trodde..
men jag har inga andra skor att ha till dom..
jäkla bajs...

men jag ska käka nu och sättat mig och titta på dom, för om man tittar på en sak tillräckligt länge så brukar man vänja sig :)
Dom kanske inte är jättefula, men det blir ju så när man tänkt sig en annan sak.. shit vad positiv jag blev ;)


FÖRRESTEN!
jag blev ganska så idiotförklarad igår när Rickard berätatde att min "rök" var dimma.... smart....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback