Think outside the box.. next time...

Uschans vilken morgon!!
Tog på mig skorna och knatade i väg till stallet. först till OKQ( och inhandlade snus..
Sen kom jag typ halvvägs och började känna av skavsår.. neeej, tänkte jag.
fortsatte gå men efter ett tag så var det så illa att jag nästan grät..
ville bara slänga av skorna och gå med strumpor..
TUR att jag gick 10 min för tidigt.. När jag kom fram till stallet så stog Ove ute och rökte, berättade om mina skavsår och så gick vi in och plåstrade om mig sen körde han hem mig så jag fick byta till stövlarna HAHA
Sen när vi kom tillbaka så var det dags för fikat, då är man smart nog att öppna kylskåpsdörren medan jag hade foten under så den skrapade upp mina tår och jag fastnade där för ett ögonblick...

Vilken jäkla morgon!

Sen sniglade sig dagen i ovnaligt seg takt... köpte lite godis, myste med Nota och fixade lite..

När jag stod inne hos Nota så kom en liten tjej fram till mig och sa att snart ska Madness och Nota få föl för dom går i samma hage
-Nej men madness är ju kastrerad så dom kan inte få föl.. svarade jag.
-okej men någon annan hingst ska hon få föl med iallafall för hon ska snart flytta här i från! det har ingrid sagt!

Nota ska flytta, till himelen, men det kunde jag inte berätta för tjejen så jag bara nickade och log..


nu borde jag egntligen gå ut till tvättstugan och boka tvätt tid men jag rokar inte..
ricke sover och jag skulle också behöva ta en tupplur men det tyckte inte troja så jag fick snällt gå upp igen och ställa mig och diska en stund..


Byebye!


Förresten var det över 10 PLUSGRADER i dag!!! underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback