TROJA <3

Fan! vad jag ÄLSKAR min hund, min underbara Troja!
var nyss på promenad och jag hltar ju på och säger "försiktigt" till Troja i en nedfärsbacke, d¨å går hon precis brevid mig och tittar på mig.. så duktig!
sen eftersom det inte blev så lång promenad så tränade vi lite här utanför, hon fick vara lös och
så tränade vi att Gå fint, inkallning och sen Stanna
Hon var superduktig!!! gör allt för godis ;)

Vi har inte tränar så mycket på Stanna tidigare men hon fattade direkt och när jag började säga "ssssss" så saktade hon in och väntade på att jag skulle säga stanna och stanna själv.
och sen när jag sa "stanna" och stannade så stannade hon med preciiiis brevid!!
Min älskade hattifnatt!

Förövrigt så har hon damp just nu och väcker ricke hahaha
Hon springer upp på ricke i soffan, hoppar ner i sin säng och sen springer ut i hallen, så gör hon så i turbo. galna lilla vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback