Utställningsdags!

Ja då har man åkt halva dagen då, först var morfar snäll och skjussa oss till busstationen i hallstavik, sen bussen till Gåvsta, byte till en annan buss som tog oss till Uppsala.
sen tåget till Sundsvall (tiden gick jättefort på tåget konstigt nog..)
Sen bussen från sundsvall till Härnösand och sen kånka all jäkla packning genom staden i slask, vilket resulterade i att rullväskorna blev skittunga att dra..
Men väl hemma så var det sköööönt!

Vilade en stund, sen gick vi och handlade, käkade och sen upp till Alex som varit snäll och laddat ner förra avsnittet av Desperate Housewives eftersom vi missade det förra veckan, så glodde vi på det hos honom, sen hem hit och glo på det riktiga avsnittet denna vecka!

Sen nu har jag precis krånglat klart med Trojas utställningsanmälningar.. grymt krångligt efetrsom det är första gången..
Först anmälde jag till häverös inoffociella 30 maj, den var man tvungen att anmäla på SKK 3-sidigablankett och det var drygt...
Sen anmälde jag Troja via internet till härnösands officiella utställning 2 maj!
Så nu får vi se hur det går, lär ju inte gå bra dessa första gångerna men det är ju alltid bra erfaranhet, Men jag tror nog hon kommer vara lite sjövild av sig haha, så jag hopas inte alltför mycket på något resultat direkt..



Nu ska vi spela, sen blir det godnatt!
upp till stallet imorgonbitti!! JIPPI!! sen skicka häveröblanketterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback